Jednostki w polu ataku i obrony mogą atakować wszystkie kiedy zostały zagrane. wybierasz daną jednostkę atakujesz nią dany cel. W grze Prusage nadal będzie zachowany 1 ruch na turę, więc jeśli wykonujesz ruch ataku więcej niż jednostką to będzie traktowane jako 1 ruch w Twojej turze. „Kiedy zagrywasz Jednostkę daj jej 1 turę na przygotowanie”. Tylko jednostki z zdolnością „Szarża” może od razu atakować.
Jednostki w polu obronie mogą też atakować to największa zmiana jaką teraz wprowadziłem skraca czas rozgrywki.
Karty magiczne tak jak i zaklęcia możesz używać od razu lub możesz zagrać w ciemno zakrytą i potem aktywować ale tracisz wtedy ruch w Twojej turze. Czyli kiedy zdecydujesz się zagrać kartę magiczną lub zaklęcie w ciemno zakrytą przeciwnik nie wie co masz zagrane, musisz poświecić 1 turę żeby użyć tylko raz daną kartę magiczną lub zaklęcie lub nie musisz. Możesz ją aktywować w dowolnej chwili w rozgrywce ale tracisz ruch.
Zwiększone zostały punkty życia z 5 na 10.
Nie które jednostki mają zmienione statystyki na gorsze lub lepsze żeby był jeszcze lepszy balans podczas rozgrywki oraz są poprawione opisy u jednostek.